środa, 27 marca 2013

Przed świąteczno - wiosenne (a raczej zimowe) porządki

Udało się........ :)  w końcu zebrałam się w sobie, i od soboty razem z M zabraliśmy się za  porządki.  Robimy je dosłownie wszędzie, w każdej szafce, szufladzie, komodzie, pod meblami, itp. Na szczęście zbliżamy się już  do końca :) (bo powoli zaczynam mieć ich serdecznie dość)
W tym roku Święta spędzamy u nas. Przyjeżdżają do nas moi Teściowie,  więc chciała bym aby wszystko "błyszczało" i było zapięte  na ostatni guzik.
Menu mam już zaplanowane, zakupy też już prawie wszystkie zrobione, a w sobotę razem z Teściowa i moim M zabierzemy się za pichcenie.

Patka dzięki Bogu już praktycznie zdrowa. Od czasu do czasu jeszcze zakasła, ale to już bardzo rzadko. Tym razem na prawdę szybko udało nam się wyplewić to cholerne choróbsko. Bardzo się z  tego cieszę, bo obawiałam się że do Świąt możemy się nie wyrobić. Ale teraz jestem już spokojna:)

To tyle co u nas.......  nic szczególnego się nie dzieje, bo ciągle tylko sprzątanie, sprzątanie, sprzątanie.
Do Świąt już  pewnie nic nie napiszę, bo nie bardzo będę miała kiedy.
Ale na pewno "wpadnę" jeszcze z życzeniami :)



4 komentarze:

  1. Ale masz pomocnego męża :)
    Ja muszę liczyć na siebie, bo mąż raczej z tych niedomyślnych, więc codziennie sprzątam, żeby potem nie mieć wszystkiego do zrobienia na raz :)
    A poza tym nie chcę go dodatkowo męczyć po pracy, ale mówię mu, że jak nie pomagasz to chociaż nie bałagań :)
    To masz sporo roboty gotowanie, potem goście.
    Dużo zdrówka dla Patki i dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, mój M bardzo mi pomaga. I w sprzątaniu i w kuchni:) On w ogóle jest suuper :)
      Może to co pisze jest mało skromne, ale to prawda.

      Usuń
  2. A ja leżę i mam wyrzuty sumienia, bo samo się nie sprzątnie.
    Ale są rzeczy ważne i ważniejsze, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Marlenko są rzeczy ważne i ważniejsza. A sprzątanie nie zając, nie ucieknie.
      Dbaj teraz o siebie i nie przejmuj się sprzątaniem.

      Usuń