wtorek, 24 września 2013

Jesień.....

No i niestety nadeszła ........ i to jeszcze na dodatek powitała nas taka okropna pogodą.......... och jak ja nie znoszę JESIENI
Tak mi żal tego lata które już niestety za nami, tych pięknych upalnych dni spędzanych w każdej możliwej wolnej chwili na świeżym powietrzu.
No ale nic innego  mi nie zostaje jak tylko  powiedzieć "Żegnaj lato na rok..." i cierpliwie czekać na nie  przez kolejnych 9 miesięcy :(
A u nas razem z jesienią przypałętał się do Patki  jakiś kaszel  którego już od 2 tygodni nie możemy się pozbyć.
W związku z tym już drugi raz odwiedziliśmy w tej sprawie pediatrę,  ale oprucz tego kasłania wszystko jest ok. oskrzela i płuca czyste a to najważniejsze.
Moje podejrzenia zaczynają padać na alergię wziewną na grzyby lub pleśnie które to właśnie o tej porze roku bardzo się w powietrzu panoszą.
22 października jedziemy zrobić testy skórne w tym kierunki i może wtedy coś się wyjaśni.
Dzisiaj idąc do lekarza zahaczyłyśmy  jeszcze o plac zabaw :), a przy okazji zrobiłam Patce małą sesyjkę.
Modelka mi rośnie jak nic :)
No i teraz dziewczyna będzie miała dylemat - kim tu zostać w przyszłości primabalerina czy może jednak modelka?  :)



















2 komentarze:

  1. Jeszcze jej się zmieni 5 razy.
    Ja nie zapomnę jak moja siostra chciała zostać "kwiaciarką":)
    Fajny komin ma Patka.

    OdpowiedzUsuń
  2. My również tęsknimy za latem, takie małe pocieszenie od nas;) .. smuci naswizja ubierania tych wszystkich puchowych kutek w zime. Pozdrawiamy !! ;)

    OdpowiedzUsuń